Kundeservice og kundeoplevelser 2022
Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022
Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Peopleteam
Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 stiller skarpt på de udfordringer og muligheder inden for kundeoplevelser, kundeservice og kontaktcenter.
Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2023
Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2023 – Peopleteam
Kundeservice & Kundeoplevelser 2023 stiller skarpt på de udfordringer og muligheder inden for kundeoplevelser, kundeservice og kontaktcenter.
Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Puzzel
Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Puzzel Danmark
18. maj 2022 — Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du og din virksomhed møder indenfor …
Der stilles skarpt på de udfordringer og muligheder, du møder inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.
Hanne Plehn – Kundeservice & Kundeoplevelser 2022
Hanne Plehn on LinkedIn: Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Peopleteam
Hanne Plehn, Senior Vice President, Customer Services fra Mastercard holder på Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 (18. maj) indlægget “Kundeservice på …
Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Peopleteam
Kundeserviceaward 2022 – skab bedre oplevelser for dine …
Kundeserviceaward 2022 – skab bedre oplevelser for dine kunder — Customer Day
KUNDESERVICEAWARD 2023. Indsigter, som skaber bedre kundeoplevelser i morgen. Generel information. Tidsplan og deadlines. Vind priser. Testimonials.
Vi foretager 50 telefoniske interviews med dine kunder, som har været igennem køb, betaling eller support. Desuden foretager vi 50 mysterybesøg på jeres hjemmeside og undersøger bl.a. nemhed, tilgængelighed og feedback. Vi undersøger samtidig jeres interne servicefokus med inputs fra medarbejdere på alle niveauer, lige fra lederen til frontlinemedarbejderen som snakker direkte med jeres kunder.
konferencen Kundeservice & kundeoplevelser 2022 | Facebook
Moderne kundeservice – mennesker eller automatisering? | Connexio
Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen. Det var overskriften for Kundeservice og Kundeoplevelser 2022 konferencen, som i år blev afholdt 18. maj i …
konferencen Kundeservice & kundeoplevelser 2022 | Facebook
Kundeoplevelses-trends 2022
Hvor mange af dem er en del af din CX-strategi? Customer experience trends 2022. Omni Channel Kundeoplevelser; Avanceret AI i Kundeservice; Mobile-First …
Marketingfolk har levet efter et bestemt mantra i mange år, og tænkt at det holder evigt: ‘Content is King’. Ingen tvivl om at det gode indhold betyder…
Moderne kundeservice – mennesker eller automatisering?
Danmarks bedste kundeoplevelser Lærerstandens Brandforsikring
… Juryprisen for Årets Bedste Kundeservice, som er den største af de priser, der blev uddelt til DI Handel og analyseinstituttet Wilkes Customer Day 2022.
Keywords: kundeservice og kundeoplevelser 2022
