Kundeservice og kundeoplevelser 2022

Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022

Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Peopleteam

Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 stiller skarpt på de udfordringer og muligheder inden for kundeoplevelser, kundeservice og kontaktcenter.

Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2023

Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2023 – Peopleteam

Kundeservice & Kundeoplevelser 2023 stiller skarpt på de udfordringer og muligheder inden for kundeoplevelser, kundeservice og kontaktcenter.

Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Puzzel

Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Puzzel Danmark

18. maj 2022 — Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 konferencen stiller skarpt på de udfordringer og muligheder, du og din virksomhed møder indenfor …

Der stilles skarpt på de udfordringer og muligheder, du møder inden for både kundeoplevelser, kundeservice og de tekniske kontaktcenter-løsninger.

Hanne Plehn – Kundeservice & Kundeoplevelser 2022

Hanne Plehn on LinkedIn: Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Peopleteam

Hanne Plehn, Senior Vice President, Customer Services fra Mastercard holder på Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 (18. maj) indlægget “Kundeservice på …

Konference: Kundeservice & Kundeoplevelser 2022 – Peopleteam

Kundeserviceaward 2022 – skab bedre oplevelser for dine …

Kundeserviceaward 2022 – skab bedre oplevelser for dine kunder — Customer Day

KUNDESERVICEAWARD 2023. Indsigter, som skaber bedre kundeoplevelser i morgen. Generel information. Tidsplan og deadlines. Vind priser. Testimonials.

Vi foretager 50 telefoniske interviews med dine kunder, som har været igennem køb, betaling eller support. Desuden foretager vi 50 mysterybesøg på jeres hjemmeside og undersøger bl.a. nemhed, tilgængelighed og feedback. Vi undersøger samtidig jeres interne servicefokus med inputs fra medarbejdere på alle niveauer, lige fra lederen til frontlinemedarbejderen som snakker direkte med jeres kunder.

konferencen Kundeservice & kundeoplevelser 2022 | Facebook

Moderne kundeservice – mennesker eller automatisering? | Connexio

Den årlige mødeplads for hele kundeservicebranchen. Det var overskriften for Kundeservice og Kundeoplevelser 2022 konferencen, som i år blev afholdt 18. maj i …

konferencen Kundeservice & kundeoplevelser 2022 | Facebook

Kundeoplevelses-trends 2022

Hvor mange af dem er en del af din CX-strategi? Customer experience trends 2022. Omni Channel Kundeoplevelser; Avanceret AI i Kundeservice; Mobile-First …

Marketingfolk har levet efter et bestemt mantra i mange år, og tænkt at det holder evigt: ‘Content is King’. Ingen tvivl om at det gode indhold betyder…

Moderne kundeservice – mennesker eller automatisering?

Danmarks bedste kundeoplevelser Lærerstandens Brandforsikring

… Juryprisen for Årets Bedste Kundeservice, som er den største af de priser, der blev uddelt til DI Handel og analyseinstituttet Wilkes Customer Day 2022.

Keywords: kundeservice og kundeoplevelser 2022